Telefontid åben til kl.22 idag - 50 30 31 31 
Loading...
FAQ 2016-05-30T00:17:33+00:00

F.A.Q

Kan det passe systemet er billetløst ?
Ja. Sky Ticket benytter som udgangspunkt gæsternes sundhedskort. Dvs. når du køber billet bliver dine oplysninger sendt krypteret til os efter forskrifter fra Datatilsynet. Når du så kommer checker du ind med dit sundhedskort på samme måde som du checker ind ved lægen.

Kan man få en print-selv billet eller en fysisk billet?
Hvis arrangøren tillader dette, har denne slået valgmuligheden til som du så kan vælge når du bestiller din billet.

Hvorfor benytte et sundhedskort?
Det er noget alle har på sig og som man ikke smider væk. Man slipper for at printe billetter, hvis man i det hele taget har en printer.
Og så går indtjekningen også betydelig hurtigere og langt mere smidig.

Hvad hvis mine gæster glemmer deres sundhedskort?
Du kan indtjekke dem manuelt i systemet, så ingen problem.
Derforuden udsendes en sms få timer før start som reminder, her har du også mulighed for at få en billetkode i, så de ikke skal huske deres kort, eller anden information.

Er der max antal billetter en gæst kan købe?
Det er op til arrangøren om denne vil sætte loft over hvor mange billetter en gæst kan købe.

Koster det virkelig kr. 0,00 ?
For dig som arrangør koster Sky Ticket kr.0,00
Gæsten pålægges et lille billetgebyr til drift af vores system.

Hvor hurtig kan jeg komme igang?
Fra du kontakter os til du er igang tager det få minutter.
Når vi har lavet en bruger til dig kan du oprette alle de events du har lyst til.

Hvor hurtig udbetaler i?
Vores udbetaling er relativ hurtig, ofte er det først kommende bankdag efter dit event er afholdt, med forbehold for at pengene er gået ind fra Visa og Mastercard. Holder du f.eks fest en fredag, bør dit billetsalg slutte senest torsdag, så vil du have pengene mandag.

Er der mulighed for at få pengene før?
Kontakt os og hør nærmere – i særlige tilfælde kan det lade sig gøre.